Drømmer du om at have et system, som samler alle dine andre systemer i ét? Så skal du overveje omnichannel til din virksomhed. Med omnichannel løsninger i virksomheden, kan du effektivisere bl.a. administrationen og andre opgaver, så du får bedre forudsætninger for at skabe en sund virksomhed, der vækster og tiltrækker nye kunder.

Du kan få hjælp til at implementere dine omnichannel løsninger hos navi partner. Her få du professionel rådgivning og sparring, så du kan få installeret det helt rette system for netop din virksomhed.

Hvem kan bruge omnichannel?

Omnichannel løsninger henvender sig til alle virksomheder, der har med salg af produkter i butikker eller på nettet at gøre, mens det også henvender sig til dig, der lever af at sælge attraktioner.

Fælles for alle brancher er, at omnichannel vil være med til at gøre din hverdag nemmere ved at integrere eksempelvis salg, lagerstyring, bogholderi og finans i ét samlet system, så du ikke skal bruge unødvendig meget tid på at få forskellige systemer til at udveksle information og arbejde sammen.

Du kan bl.a. få omnichannel retail, der involverer et intelligent kassesystem, som kan hjælpe dig, der arbejder i detailhandelen eller med attraktioner. Med et omnichannel retail kassesystem vil du få en løsning, som er integreret med Business Central, og som kan fungere på både pc og tablet.

For dig, der sælger varer på nettet, kan en omnichannel webshop-løsning være med til at gøre en lang række opgaver i virksomheden nemmere. Her vil din webshop også blive integreret med Business Central, hvilket gør ting som bogholderi, lagerstyring og økonomistyring i virksomheden meget nemmere og langt mere effektivt.

Du kan også få et omnichannel system, som er skræddersyet til dig, der sælger billetter til events. Du kan bl.a. få et online booking-system, som giver dig de bedste forudsætninger for glade kunder og et succesfuldt event.