Et foredrag der kan forandre din IT-virksomhed

Føler du at dig og dine kollegaer er fanget i uhensigtsmæssige vanemønstre? Eller er du interesseret i at høre mere om hvilke vaneændringer, der kan være med til at forbedre et allerede sundt arbejdsmiljø? Så bør du kigge nærmere på habitmanager.com. Her tilbyder, foredragsholder Torben Wiese, et bredt udvalg af workshops, foredrag og skræddersyede forløb, der hjælper din virksomhed med at bryde vaner og nå i mål. Det handler om at give firmaets ansatte nogle værktøj og vaner, der gør dem til en aktiv del af firmaets trivsel i stedet for at være passive deltagere. Et eksempel på en ændret medarbejderindstilling, kan være at de ansatte går fra at være forandringsskabende i stedet for forandringsparate. Målet er altså at deres vaner gør dem til en aktiv del af firmaets succes og at de ser deres roller som sådan.

Et foredrag tillpasset IT branchen

Dem der har arbejdet i IT branchen, ved at IT folk ikke nødvendigvis falder over hinanden af iver for at tilpasse sig en virksomheds sociale dynamik og har en tendens til at rynke på næsten af motivations og selvudviklingskurser. Udsagnet skal selvfølgelig tages med et gran salt, men er ikke desto mindre noget mange af os kan nikke genkendende til. Dette gør blot udfordringen med at skabe de rette sociale miljø mere relevant. Og jeg er overbevist om at du vil mærke en forskel hos dine ansatte efter et vanebrydende foredrag. Det gælder blot om at tilpasse indholdet til jeres specifikke fokusområder og formidle budskabet på en måde der rammer målgruppen IT eksperter.  Og det er her Torben Wiese høje professionelisme og erfaring som foredragsholder spiller ind. Hans styrke er at aflæse og tilpasse indholdet til de individuelle rammer.  Og dermed levere den bedst tænkelige løsning for din IT virksomhed.

Målbare vaneændringer

Torben Wiese tager udgangspunkt i en test der måler vaner på individ og organisationsniveau. Dette er et af hans primære analyseværktøjer. Testen bliver taget inden foredraget og et stykke tid efter og kan dermed være med til at belyse den ændring, der har været i virksomhedens vanemønstre. Testen tydeliggør hvilke værdier og visioner der eksisterer i virksomheden, hvor stærk motivationen og viljen til ændring er, hvilke vaner der kendetegner kulturen – og hvilke værdifulde vaner der vil medvirke til at målene nås. Det er en virksomhedsudvikling, der ikke kun kan føles, men måles helt konkret.

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.