De Sociale Medier i markedsføring

Social bookmarking websider bliver mere og mere populære. De tillader dig at gemme bogmærker online og Tag / kategorisere dem med søgeord i stedet for at gemme dem som bogmærker i favorit liste over yourbrowser. Dette er især nyttigt, når dine browser-baserede bogmærker er blevet uhåndterlig. Det er også hjælpe, da du kan få adgang til dine bogmærker fra enhver computer, hvor du har en internetforbindelse.

Når du har oprettet bogmærker dem, kan du se dem, sortere dem efter kategori / nøgleord samt se links fra andre, der er blevet kategoriseret som din.

Du kan også oprette RSS-feeds for hver kategori (tag), som du “subscribe” til. Dette gør dig opmærksom på nye forbindelser i dine interesseområder. Dit bogmærkesamling / RSS Feed bliver synlig for andre, der også kan kopiere dine bogmærker til deres egen samling. Så nu kan du aggressivt fremme din RSS-feed til RSS Directories og søgemaskiner, syndikere dem og gøre dem tilgængelige for et bredere publikum.

Social bookmarking sites også hjælpe dig til at møde andre mennesker, der er interesserede i de samme emner, du er, og hvem kan også have kendskab til webressourcer, som du ikke gør.

På social bookmarking sites, skal du først oprette en konto. Så kan du bogmærke interessante og nyttige ting inden for din interesse eller ekspertise. Ved at gøre så du opretter en nyttig Feed. Når du har gjort, at du intermitterende, (eller aggressivt), tilføje nyttige og interessante emner, (der kunne bruge ekstra eksponering), fra dit eget indhold. Lav en ærlig indsats for at bidrage nyttige informationer og links. Det handler om deling og eksponering. Udført korrekt, kan du være så aggressiv som du ønsker at være om at udveksle oplysninger. Du kan dele din blog (s), links til din informative / ressource sites osv. Tænk over det faktum, at når du deler links til andre ressourcer, er du også effektivt at fremme deres indhold så godt  alternativt kan vi  hjælpe dig med de De Sociale Medier.

Dette er en måde du kan aggressivt og etisk fremme dit indhold og indholdet af andre. Jeg personligt har hundredvis af gigabytes af mine egne oplysninger og information af andre, forbundet til min notesbog. I sidste ende, er det at gøre mig noget godt hvad-så-nogensinde bare sidder der. Men ved at organisere det, online, kan jeg hjælpe mig selv, (få organiseret, at få mit indhold eksponeret, osv.) og hjælpe andre på samme tid.

Hvis du krydre dit feed med for meget salg og marketing relaterede eller selvstændige salgsfremmende ting, kan folk og vil let opgive deres abonnement til din feed. Og i stedet for at få gode vilje og gøre en tjeneste til internettet samfund du kunne få stemplet som en spammer, og lide under konsekvenserne.

Så mens at være aggressiv er muligt og acceptabelt, være omhyggelig med at overveje den bedste interesse for fællesskabet er helt sikkert berettiget.

Afbalancering er etisk og giver en nyttig service til andre med at fremme dit eget indhold kan du være så aggressiv som du vil. Men husk, i sidste ende, vil andre gøre beslutningen om, hvorvidt det er etisk og nyttige eller spam.

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.